Reklamacje przyjmowane są wyłącznie mailowo: reklamacje@grupakoka.pl

Składając reklamację koniecznie wpisz w tytule wiadomości nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, dokładnie opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia. Szczegóły znajdziesz poniżej

1. Uszkodzenie w transporcie

Pamiętaj: SPRAWDŹ PACZKĘ PRZY KURIERZE

W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie spisz z kurierem protokół szkody, a następnie prześlij go do nas na maila podając dokładnie, jakie produkty uległy zniszczeniu. Po otrzymaniu protokołu prześlemy do Ciebie nowy produkt.

2. Towar niezgodny z zamówieniem

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz niezgodność oraz dołącz zdjęcia błędnie otrzymanego produktu.

3. Brak towaru w paczce

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz:

- jakiego towaru brakuje,

- jak zapakowana była paczka

oraz dołącz zdjęcia wszystkich otrzymanych produktów, zdjęcia paczki oraz wypełnienia.

4. Wada produktu

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz wadę produktu oraz dołącz zdjęcia, które dokładnie będą ją oddawać.

 

Nie zgłaszaj reklamacji telefonicznie czy na portalach społecznościowych. Przyjmujemy reklamacje jedynie w formie mailowej. Po złożeniu reklamacji oczekuj kontaktu z naszej strony. Nie denerwuj się - może to potrwać do kilku dni.